Customer Success Service Check og implementering

Customer Succes er hele omdrejningspunktet for at I lykkes med jeres forretning. Hvis ikke strategien og processerne spiller godt nok sammen, kan det lede til store problemer, både internt mellem forskellige teams og medarbejdere og eksternt ud imod det vigtigste af alt – jeres kunder.

I mit koncept vil jeg tage jeres virksomhed igennem et grundigt servicetjek af alle væsentlige elementer i jeres virksomhed, der relaterer sig til håndteringen og serviceringen af jeres kunder. Således at I kan få udarbejdet gode processer hvor der mangler, optimeret hvor der allerede findes processer og i sidste ende skal det gerne give jer en højere grad af kundetilfredshed, et stærkere brand, højere indtjening og øget glæde for jeres medarbejdere.

Interview

Første step, er et grundigt interview med nøglepersoner i jeres virksomhed omkring jeres kundestrategi. Her vil vi se på nuværende processer, interne systemer, håndtering af kundeportefølje, kundesupport og træning, salg til eksisterende kunder evt. Drifts- eller udviklingsafdeling, marketing mv.

1 dag på jeres arbejdsplads.

Analyse

Jeg vil tage informationen fra mine interviews og evt. Øvrige dokumenter (f.eks. Kundekontrakter, tilfredshedsundersøgelser, salgstal-og oversigter, priser mv.) med hjem til en grundig analyse.

Key Results/forretningsplan

Jeg vil præsentere mine resultater for jer og give jer en overskuelig og let forståelig rapport med forslag til ændringer og nye tiltag. Vi kan tage en snak om hvilke mål og delmål der vil være realistiske at gå efter som de første og hvilke der måske skal lægges ud til planlægning på længere sigt.

1 dag på jeres arbejdsplads.

Implementering – Den absolut vigtigste fase

Nye processer og initiativer tager tid at implementere og få omsat til drift. Jeg står til rådighed med sparring for de ledere og medarbejdere der skal udføre opgaverne i praksis. Det betyder at jeg er til rådighed for jer en dag om ugen, hver anden uge i igennem de næste 3 måneder.

Her kan vi tage statusmøder, have 1-1 sparringen på nøglemedarbejdere/lederne, tage specifikke emner op der kræver særligt fokus eller hvor medarbejdere skal motiveres lidt ekstra.

I alt 7 fulde dage over 3 måneder på jeres arbejdsplads, hvor jeg hjælper jer med implementeringen.

Opfølgning

Jeg vil efter endt implementering tage en opfølgning efter 3 måneder. Der kan være processer der skrider i det lange løb, nye udfordringer der giver andre påvirkninger af virksomheden og som åbner op for andre muligheder eller giver risici der skal håndteres.

I jeres pris er iberegnet 2 x fulde dage til opfølgning efter endt implementering.

Dagene kan lægges når I har brug for en opfølgning, Yderligere dage/timer faktureres separat.

120.000 kr. ex. moms.